Gedurende 14 werkdagen na ontvangst van het product en/of de producten heeft u het recht zonder opgave van redenen de overeenkomst te ontbinden en het product of producten aan Tuinhout Compleet B.V. terug te sturen. U heeft 14 dagen de tijd om de retour te melden. Na deze melding heeft u nog eens 14 dagen om het daadwerkelijk te retourneren. De terugbetaling dient binnen 14 dagen te geschieden.
U ontvangt, afhankelijk van de staat waarin het product en/of de producten door Tuinhout Compleet B.V. wordt ontvangen, het volledige aankoopbedrag of een percentage daarvan terug. U dient voorafgaand aan retourzending van het product en/of de producten te maken en tevens te omschrijven om welk product en/of producten het handelt.
Tuinhout Compleet B.V. hoeft alleen retourzendingen van product en/of producten te accepteren indien:
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Hoe moet ik het product terugsturen?
Indien u besluit het product en/of producten terug te sturen, zijn de kosten van het retourneren voor rekening van de klant. Daarnaast behoeft Tuinhout Compleet B.V. geen rembourszendingen te accepteren. Eventuele schade welke ontstaat tijdens het retourzenden is voor rekening en verantwoording van de klant. Zorg daarom dat u het product goed en stevig verpakt!
Ruilen van uw producten kan uitsluitend met de bon!
Klachten over uw geleverde product en/of producten kunt u via de mail info@tuinhout-compleet.nl indienen. Wij vragen u om een zo duidelijk mogelijk omschrijving te geven en daarbijhorende foto’s toe te voegen. Vervolgens krijgt u binnen 1 werkdag reactie vanuit Tuinhout Compleet B.V. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op Platform van het ODR. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”
Disclaimer
Ondanks al de zorg die we in onze site steken kunnen we niet altijd voorkomen dat type en rekenfouten op de site voor komen. Hieraan kunnen geen rechten ontleend worden.